mandag den 23. februar 2009

Opære Winfrey

  Som rosiner til havregrød og gødning til marken, således ramte Gebisbas og Plovmissen mig i natten - rettere fredag nat, og helt bogstaveligt; jeg har stadig ondt i kæben, men tilgivelsens ulækre ansigt står for døren. Det blev ganz schnell en kendsgerning at jeg måtte redde Bis' dansekundskaber fra druknedøden med de saftigste dansetrin hentet direkte fra Gbar - og efter intens oplæring fandt jeg ud af, hvem der skulle være det sidste led i triumviratet O'Pære Pigerne. 

  Dette fejrede PlovPlov og undertegnede ved en lille ceremoni lørdag aften med svensk pærecider på RisRas kombineret med flyvende tændstikæsker og lussinger fra en mere eller mindre oplagt Laks, der dog havde taget sit upåklagelige minortække med som bonus - pigerne fra aftenen fik jeg så desværre øje på idag på HF, hvor jeg p.t er tysksut med 1.W, og jeg følte mig som en fæl taber da jeg så den ene af dem gå op på den store gang for 2. års elever. Men sådan er livet jo så finurligt, hvaaaaaa'.

  O'Pære Pigernes fineste opgave bliver at forholde sig harsk og lumsk til stof fra Æbleboys bloggen, da det var det eneste argument jeg kunne lokke Plovmissen ind i vores lille fold med. Tilbage er der kun at sige:





Ingen kommentarer:

Send en kommentar