lørdag den 12. september 2009

Blog me a river

Jeg var fuld igår. Det var mange af mine venner også.

Der var "Danmarks største fredagshat" og folk var glade og ville høre gamle mænd spille guitar i pænt tøj. Jeg ville bare have en kvinde at sove med. Men når man ikke kan så meget går det ikke. Hele dagen har jeg stort set brugt på at undgå at mine tanker bliver destruktive og reflekterende. Det hæderlige forsøg på at undgå dette består i at lave mindfuck af populærkultur og dårlig mad. Det virkede faktisk idag, og her til aften har jeg besluttet at gå på planken igen, dog med det lille forbehold at jeg stopper efter ca. 8 genstande. Kan jeg det? Nok ikke. Jeg ender nok i en busk med bræk i håret, hullet tøj og ca. 30 "drunken-calls" for meget. Men dagene går hurtigt på denne måde, og når man ikke har nogle planer om at opnå noget er det en givende måde at bruge ens evner.

Folk er sødere om aftenen.

2 kommentarer:

  1. Lækkert med lidt pære! Op med kopf, life rocks og Odeuren er ved at være velduftende igen efter en mørk mørk periode med mug og råddenskab. PEACE

    SvarSlet
  2. Det her er fandme et fedt indlæg! Emo niceness og dit eller dat og jeg er fuld men du viser lige hvordan kagen skal slices i den her verden af kaos og pizza slices.

    SvarSlet